Opis
Wymiana szybki Apple Watch tylko w naszym serwisie! Każda montowana część zostaje poddana testom, aby działała dokładnie tak, jak część OEM (oryginalna) używana do tego samego celu. Bez zadrapań, przebarwień i innych ukrytych wad. Jest w 100% sprawna i posiada 6 miesięczną gwarancję obejmującą wszystkie awarie, które mogą występować podczas normalnego użytkowania urządzenia po naprawie. Dzięki naszej usłudze jesteśmy w stanie wymienić samą zbitą szybkę pozostawiając oryginalny wyświetlacz na starym miejscu. Usługa wykonywana jest fabryczną metodą, specjalnymi maszynami dzięki czemu całość zachowuje oryginalną jakość oraz jest idealnie spasowana z korpusem waszego Apple Watch
Czy naprawa szybki Apple Watch jest możliwa?
W naszym serwisie jest to możliwe! Niestety wymiana zbitej szybki w autoryzowanym serwisie Apple jest nie możliwa gdyż należy wymienić cały zegarek na nowy co wiąże ze sobą dużo większe koszty. Zapraszamy do zapoznania się z naszą usługą.
W naszym serwisie zbita szybka wymieniana jest fabrycznym sposobem refabrykacji. Dzięki specjalnym maszyną jesteśmy w stanie usunąć samo zbite szkło i pozostawić Twój oryginalny ekran na starym miejscu! Nie montujemy zamienników jak inne serwisy. Jest to bardzo ważne gdyż montaż zamiennika uszkadza funkcje płatności zbliżeniowej zegarka! Po naprawie w naszym serwisie zegarek wygląda jak nowy!
Przedstawiamy cennik naprawy na poszczególne modele Apple Watch. Cena dotyczy wszystkich rozmiarów kopert!
Wymiana szybki Apple Watch 2 cena 550 zł
Wymiana szybki Apple Watch 3 cena 550 zł
Wymiana szybki Apple Watch 4 cena 550 zł
Wymiana szybki Apple Watch 5 cena 550 zł
Wymiana szybki Apple Watch SE cena 550 zł
Wymiana szybki Apple Watch 6 cena 600 zł
Wymiana szybki Apple Watch 7 cena 800 zł
Dla kogo jest usługa wymiany zbitej szybki / naprawa szybki Apple Watch?
Wymiana zbitej szybki skierowana jest do osób które:
- posiadają samą zbitą szybkę w zegarku Apple Watch 1, 2, 3, 4, 5, SE, 6, 7
UWAGA!
JEŚLI POSIADASZ ROZLANY WYŚWIETLACZ, USZKODZONY DOTYK
– WYBIERZ INNĄ USŁUGĘ WYMIANY CAŁEGO WYŚWIETLACZA
Jakie są wymagania aby móc zrealizować usługę?
- w urządzeniu musi być sprawny wyświetlacz
- nie może być przebarwień na wyświetlaczu
- nie może być pionowych pasków na ekranie
- w urządzeniu musi być oryginalny wyświetlacz
Po naprawie każde urządzenie jest dokładnie testowane aby wyeliminować usterkę zgłoszoną do naszego serwisu.
Każda paczka po naprawie jest dokładnie zabezpieczona i wysłana na adres klienta który podawał w wypełnionym formularzu zgłoszenia.
Ile kosztuje wysyłka?
Zamówienie kuriera oraz odsyłka naprawionego sprzętu jest całkowicie darmowa na koszt naszego serwisu dzięki czemu nie ponosisz kosztów logistycznych w obie strony.
Jak zamówić usługę?
Zamówienie w naszym serwisie usługi naprawy Twojego urządzenia jest bardzo szybkie i proste. Wystarczy kliknąć przycisk “zleć naprawę” wybrać markę oraz model oraz uzupełnić dane kontaktowe. Resztę informacji dostaniesz na e-maila podanego w zgłoszeniu razem z wygenerowanym listem przewozowym, który należy wydrukować i podać kurierowi przy odbiorze sprzętu. Płatność za usługę realizowana jest po akceptacji kosztów i naprawie.