Wymiana szybki iPad Pro

600,00 

Oferujemy profesjonalną usługę wymiana szybki iPad Pro firmy Apple. Naprawiamy urządzenia Apple od ponad 10 lat. Naprawa odbywa się wysyłkowo na najwyższej jakości częściach OEM. Sprawdź nasze doświadczenie i zamów usługę naprawy w 24h.

Opis

iPad Pro to jedno z popularniejszych urządzeń marki Apple, które dominuje na rynku tabletów od ponad kilku lat. Wiele osób traktuje go jako swój główny komputer. Niestety, iPad tak, jak większość innych mobilnych urządzeń jest podatny na wszelkie uszkodzenia mechaniczne. Jeśli chcesz skorzystać z naszej usługi wymiana szybki iPad Pro w naszym serwisie to dobrze trafiłeś!

Jesteśmy prężnie rozwijającym się serwisem, który szczególną uwagę poświęca na jakość swoich usług oraz części. Posiadamy bagaż doświadczeń oraz profesjonalne urządzenia, dzięki czemu Twój iPad odzyska pełną sprawność i będzie wyglądać znów jak nowy, dopiero co wyjęty z pudełka.

Jako nieliczni jesteśmy w stanie wymienić samą zbita szybkę pozostawiając oryginalny ekran w urządzeniu.

 

Co musisz sprawdzić przed usługą wymiana szybki iPad Pro?

  • ekran iPada nie może być rozlany
  • ekran iPada musi wyświetlać obraz
  • ekran nie może posiadać pionowych kolorowych pasów 
  • ekran nie może “mrugać”
  • korpus urządzenia nie może być wygięty 
  • urządzenie musi się włączać 

 

wymiana szybki iPad pro    wymiana szybki iPad pro

 

Ile kosztuje wymiana szybki iPad pro?

MODEL APPLE IPAD SYMBOL CENA

WYMIANA SZYBKI IPAD PRO 9.7

(A1673/A1674/A1675) 600zł

WYMIANA SZYBKI IPAD PRO 10.5

(A1701/A1709) 700zł

WYMIANA SZYBKI IPAD PRO 12,9 (1gen)

(A1584/A1652) 1000zł

WYMIANA SZYBKI IPAD PRO 12.9 (2gen)

(A1670/A1671) 1300zł

WYMIANA SZYBKI IPAD PRO 11

(A1980/A1979/A2013) 1200zł

WYMIANA SZYBKI IPAD PRO 12.9 (3gen)

(A1876/A1895/A2014) 1450zł

WYMIANA SZYBKI IPAD PRO 11 (2gen)

(A2068/A2228/A2230) 1250zł

WYMIANA SZYBKI IPAD PRO 11 (3gen)

(A2377/A2459/A2301) 1250zł

WYMIANA SZYBKI IPAD PRO 12.9 (4gen)

(A2229/A2069/A2232/A2233) 1850zł

 

Po naprawie każde urządzenie jest dokładnie testowane aby wyeliminować usterkę.
Każda paczka po naprawie jest dokładnie zabezpieczona i wysłana na adres klienta, który podawał w wypełnionym formularzu zgłoszenia.

 

Ile kosztuje wysyłka?

Zamówienie kuriera oraz odsyłka naprawionego sprzętu jest całkowicie darmowa na koszt naszego serwisu, dzięki czemu nie ponosisz kosztów logistycznych w obie strony.

 

Ile trwa naprawa mojego urządzenia?

Czas naprawy urządzenia to około 5 dni roboczych po otrzymaniu paczki.

Na każda nasza naprawę udzielamy 12 miesięcy gwarancji. Po naprawie ekran urządzenia jest sprawdzany przez naszych techników a następnie przekazywany do wysyłki. 

Napraw swoje urządzenie najszybciej jak to możliwe. Używanie iPada z uszkodzona szyba może doprowadzić do Trwałego uszkodzenia, niestety kurz, wilgoć oraz czas gra na nasza niekorzyść. 

 

Dlaczego warto wymienić szybkę w iPad Pro?

Uszkodzona szyba wyświetlacza to nie tylko wada wizualna i obniżenie poziomu komfortu korzystania z urządzenia, ale także potencjalne narażanie iPad’a na uszkodzenie innych jego komponentów a nawet trwałe uszkodzenie całego wyświetlacza. Zwlekanie z naprawą może więc doprowadzić do znacznego zwiększenia kosztów naprawy. Zbita szyba w iPad Pro może także stwarzać problem z poprawnym działaniem funkcji Face ID, pogorszyć jakość obrazu z przedniej kamerki lub uniemożliwić poprawne działanie rysika Apple Pencil.

Zaleca się zatem skorzystanie z profesjonalnego serwisu, który szybko i skutecznie wymieni zbitą szybkę, zapewniając bezpieczeństwo, sprawność Twojego urządzenia i jego komfortowe użytkowanie. Podsumowując dlaczego warto wymienić zbitą szybkę w iPad Pro – ponieważ pozwala to na przywrócenie pełnej funkcjonalności i wyglądu urządzenia.

 

Jak zamówić usługę?

Zamówienie w naszym serwisie usługi naprawy Twojego urządzenia jest bardzo szybkie i proste. Wystarczy kliknąć przycisk “zleć naprawę” wybrać markę oraz model oraz uzupełnić dane kontaktowe. Resztę informacji dostaniesz na e-maila podanego w zgłoszeniu razem z wygenerowanym listem przewozowym, który należy wydrukować i podać kurierowi przy odbiorze sprzętu. Płatność za usługę realizowana jest po akceptacji kosztów i naprawie.