Wymiana zbitej szybki / zbita szybka iPhone 8

400,00 

Oferujemy profesjonalną wymianę samej zbitej szybki w urządzeniu iPhone 8. Naprawa odbywa się wysyłkowo na najwyższej jakości częściach OEM. Sprawdź nasze doświadczenie i zamów usługę naprawy w 24h.

Opis

Każda montowana część zostaje poddana testom, aby działała dokładnie tak, jak część OEM (oryginalna) używana do tego samego celu. Bez zadrapań, przebarwień i innych ukrytych wad. Jest w 100% sprawna i posiada 6 miesięczną gwarancję obejmującą wszystkie awarie, które mogą występować podczas normalnego użytkowania urządzenia po naprawie. Dzięki naszej usłudze jesteśmy w stanie wymienić samą zbitą szybkę pozostawiając oryginalny wyświetlacz na starym miejscu. Usługa wykonywana jest fabryczną metodą, specjalnymi maszynami dzięki czemu całość zachowuje oryginalną jakość oraz jest idealnie spasowana z korpusem urządzenia.

Dla kogo jest usługa wymiany zbitej szybki / zbita szybka iPhone 8?

Wymiana zbitej szybki skierowana jest do osób które:

  • posiadają samą zbitą szybkę w iPhone 8

UWAGA!
JEŚLI POSIADASZ ROZLANY WYŚWIETLACZ, USZKODZONY DOTYK
– WYBIERZ INNĄ USŁUGĘ WYMIANY CAŁEGO WYŚWIETLACZA

Jakie są wymagania aby móc zrealizować usługę?

  • w urządzeniu musi być sprawny wyświetlacz
  • w urządzeniu musi być w pełni sprawny dotyk (warstwa dotykowa)
  • nie może być przebarwień na wyświetlaczu
  • nie może być pionowych pasków na ekranie
  • w urządzeniu musi być oryginalny wyświetlacz

Po naprawie każde urządzenie jest dokładnie testowane aby wyeliminować usterkę zgłoszoną do naszego serwisu.
Każda paczka po naprawie jest dokładnie zabezpieczona i wysłana na adres klienta który podawał w wypełnionym formularzu zgłoszenia.

Ile kosztuje wysyłka?

Zamówienie kuriera oraz odsyłka naprawionego sprzętu jest całkowicie darmowa na koszt naszego serwisu dzięki czemu nie ponosisz kosztów logistycznych w obie strony.

Jak zamówić usługę?

Zamówienie w naszym serwisie usługi naprawy Twojego urządzenia jest bardzo szybkie i proste. Wystarczy kliknąć przycisk “zleć naprawę” wybrać markę oraz model oraz uzupełnić dane kontaktowe. Resztę informacji dostaniesz na e-maila podanego w zgłoszeniu razem z wygenerowanym listem przewozowym, który należy wydrukować i podać kurierowi przy odbiorze sprzętu. Płatność za usługę realizowana jest po akceptacji kosztów i naprawie.