Ile wynosi naprawa?
Ceny różnią się w zależności od jakości produktów i usług. Zapewniamy, że nasze ceny są zawsze najtańsze w sieci. Jeśli znajdziesz innego dostawcę usług, który jest tańszy, daj nam znać, a my z dopasujemy cenę do odpowiedniej jakości części.
Jak mam wysłać moje urządzenie?
Mamy dwie możliwe opcje wysyłki.
1) Wysyłka opłaconym przez nas kurierem, wtedy wysyłamy Ci na e-maila opłaconą etykietę którą musisz przykleić na swoją paczkę którą odbierze zamówiony przez nas kurier w wyznaczonym przez Ciebie terminie.
2) Wysyłka własnym kurierem, wtedy wysyłasz do nas paczkę na swój koszt za to my odsyłamy po naprawie na nasz koszt.
Jak działa cały proces naprawy?
To proste, Krok 1: Składasz zamówienie,
Krok 2: Wysyłasz nam swoje urządzenie,
Krok 3: Wyceniamy naprawę a Ty akceptujesz lub nie koszta naprawy
4: Naprawiamy Twoje urządzenie i odsyłamy je do Ciebie,
Krok 5: Stajesz się zadowolonym klientem i polecasz nasz serwis znajomym! :)
Czy płacę coś za samą diagnozę urządzenia?
Każda diagnoza jest w naszym serwisie darmowa. Jeśli nie zdecydujesz się na naprawę nic nie musisz płacić a my odsyłamy Twoje urządzenie z powrotem.
Czy naprawa urządzenia może potrwać dłużej niż 4-5 dni?
Tak, może. Większość telefonów wymagających standardowych napraw (np. Wymiana ekranu) może zostać naprawiona w ciągu 1-2 dni. Niektóre tablety i telefony mogą jednak trwać 3-5 dni, a to zależy od problemu, np. diagnostyka po zalaniu. Naprawa może również się wydłużyć jeśli musimy zamówić części których nie mamy na stanie. Tak czy inaczej, jeśli tak jest, jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Tobą, aby wyjaśnić, co się dzieje.
Czy utracę dane z telefonu?
Większość naszych napraw nie wymaga ingerencji w dane. Możesz być spokojny o swoje dane, ale na wszelki wypadek zalecamy zrobienia kopii zapasowej w chmurze lub na komputerze. Jeśli będzie ingerencja w dane przed naprawą zostaniesz o tym poinformowany telefonicznie lub e-mailowo
Jakich części używacie do naprawy?
Tylko części OEM. Na nasze naprawy oferujemy Gwarancję. Dopóki masz to samo urządzenie i napotkasz na ten sam problem (nie z Twojej winy), wtedy pokrywamy koszty naprawy. Przeczytaj szczegółowe informacje na temat naszych zasad dotyczących gwarancji na okres użytkowania.
Na jaki czas udzielacie gwarancji na wykonaną naprawę?
Na wszystkie nasze naprawy udzielamy 6 miesięcznej gwarancji z wyjątkiem naprawy urządzeń po zalaniu. W przypadku urządzeń które przyjdą po nas po zalaniu udzielamy 1 miesięcznej gwarancji.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT po naprawie?
Tak, jesteśmy legalnie działającą firmą. Jeśli chcesz FV na swoją naprawę zaznacz i wypełnij odpowiednie pole w formularzu zamówienia.
Czy mogę zostawić i odebrać swoje urządzenie osobiście?
Tak, jeśli masz taką możliwość i jesteś z naszego miasta możesz zostawić nam swoje urządzenie osobiście. Wejdź w zakładkę kontakt i znajdź dane adresowe.